Pandeminiu laikotarpiu gėlių pristatymo paslauga (kaip ir visos kitos kurjerių ir interneto paslaugos) pasiekė didžiausius pardavimus Lietuvos istorijoje, todėl beiveik visi gėlininkai atsirado internete. Siūlančių pristatymo paslaugą gėlių pardavėjų dabar tiek daug, kad pirkėjui pasirinkti labai sunku. Pabandysime čia šiek tiek paaiškinti pirkėjams kaip veikia internetinės pasruotuvės ir kaip pasirinkti, kad sumokėti pinigai atitiktų paslaugą.

Tarpininkai

Daugelis gėlių intetnetinių parduotuvių, siūlančių gėlių pristatymo į namus paslaugą, tėra platformos, telkenčios gėlių salonus iš įvairių miestų arba iš visos Lietuvos. Jos dirba komisinių pagrindu. Kai kurie pasiima net iki pusės visos pinigų sumos nuo užsakymo.

Dažniausiai jie daug investuoja į reklamą, kuri internete yra brangi, perka aukščiausias Google pozicijas, dėl ko yra gerai matomi ir sukuria vietinių gėlių parduotuvių įspūdį. Išmano marketinginius triukus geriau nei paprasti floristai, tuo ir naudojasi.

Tarpininkaujaunčios internetinės platformos spaudžia floristus suteikti mažiausią kainą, nes nuo to priklauso jų maržos. Jie negali sekti gėlių kainų svyravimo, todėl kainos pas juos nelankščios, o floristai, kai kainos pakyla prodeda manipuliuoti – komponuoti pigesnes gėles ar mažesnius gėlių kiekius. Gėlių salonams reikia išgyventi.

Pasirinkę tokį gėlių pardavėją permokėsite bet kuriuo atvejų, o kokybę lems tik gėlių pristatymo paslaugą teikiančio floristo sąžiningumas. Jeigu gautumėte, jūsų manymu, netinkamą paslaugą ar produktą, administratorius jus tiesiog nukreips į jūsų kartu su užsakymu pasirašytą dokumentą, kuriame bus daugybė saugiklių, kurie leis negrąžinti pinigų.

Atsiliepimai

skaityti atsiliepimus apie gėlių pristatymą būtina, nes jie pasako daug. Tiesa, atsiliepimus reikia mokėti skaityti, nes kaip ir kitose srityse, kai kurie gėlininkai “mėgsta” save pagirti internete.

Pagalvoti labiau reikėtų, jeigu pačioje internetinėje parduotuvėje atsiliepimai vien tik teigiami, nes administratorius gali blogus įrašus tiesiog ištrinti. Lygiai taip pat ir begalę gerų atsiliepimų galima sukurti kitose intetneto platformose ir pačiame Google, naudojant skirtingas paskyras. Kiek tikresni atsiliepimai socialiniuose tinkluose.

Sverbu atkreipti į atsiliepimų tekstą, stilių ir kiekį. “Kepant” atsiliepimus kasdieną, jie labai supanašėja, naudojami panašūs arba besikartojantys žodžiai. Neįtikėtina, kai paprasta gėlių parduotuvė turi kelis kartus teigiamų įrašų ir nei vieno negatyvaus. Juk ir konkurentams patinka išreikšti savo nuomonę apie kitus.

Gėlių pristatymas į namus

geriausias pasirinkimas – savo kurjerius turinčios gėlių parduotuvės. Gėlių pristatymas, o gal geriau sakyti gėlių įteikimas yra labai svarbi paslaugos dalis, nes prisatatantis gėles asmuo turi nešti pakilėjimą, būti mandagus ir paslaugus. Nepatyręs kurjeris gali sugadinti gerą nuotaiką, o patyręs ištaisyti blogą.

Kartais gėlių pristatymas būna komplikuotas, dėl įvairių nenumatytų įvykių nepriklausančių nuo kurjerio. Todėl gėlių pristatynėtojas susisiekia su gėlių gavėju, neįšduodamas siuntinio turinio, pasiteirauja patogaus pristatmo laiko arba vietos. Svarbu išlaikyti staigmeną ir neapkrauti gavėjo, nors ir gėlių siuntėjo planai buvo kitokie. Svarbiausias yra asmuo, kuriam užsakyta gėlių pristatymo paslauga.